Formularze
ZLECENIE (opcja bez umowy)
Uprzejmie prosimy o wypełnienie, wydrukowanie i przesłanie faksem formularza zlecenia na numer 12 662 81 58 lub dostarczenie osobiście/listownie/e-mailowo do siedziby Sekcji Laboratorium.
Przesłanie/dostarczenie podpisanego zlecenia jest potwierdzeniem, że zlecający zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Zlecenia i zobowiązał się do ich przestrzegania.
Ogólne Warunki Zlecenia wraz z ofertą stanowią integralną część zlecenia, które skutkuje wykonaniem testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych.
OGÓLNE WARUNKI ZLECENIA
§1.
- Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego Polskiej Akademii Nauk w Krakowie, ul. E. Radzikowskiego 152, 31-342 Kraków, wpisany do rejestru instytutów naukowych PAN - nr RIN-III-61/04, nr NIP: 675-000-04-44, zwany dalej „Wykonawcą” wykonuje usługę testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych wraz ze sporządzeniem pisemnego sprawozdania z badań, zgodnie ze zleceniem Zamawiającego wraz z ofertą Wykonawcy i na zasadach w nim określonych.
§2.
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
- Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie urządzenia, pomieszczenia jak również materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia testów, w tym dokumenty związane z urządzeniami umożliwiające ich prawidłową obsługę i przeprowadzenie testów.
- W przypadku wykonywania testów w sposób zgodny z obowiązującymi u Wykonawcy procedurami badawczymi wykonywania testów specjalistycznych aparatów rentgenowskich i urządzeń pomocniczych do medycznej diagnostyki obrazowej, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie ich wykonywania z wyjątkiem szkód powstałych z wyłącznej udowodnionej winy Wykonawcy.
- Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Wykonawcy w przypadku, gdy przed rozpoczęciem testów nastąpi awaria urządzenia, która uniemożliwi wykonanie przed-miotowych badań. Zawiadomienie to powinno wpłynąć do siedziby Wykonawcy, co najmniej na jeden dzień przed uzgodnionym terminem wykonania badań w formie telefonicznej (tel. 12 662 8081, 606 233 955) lub faksowej (12 662 8158) i zostać potwierdzone przez uprawnionego pracownika Wykonawcy.
- W przypadku braku możliwości wykonania pomiarów przez pracownika Wykonawcy w umówionym terminie ich wykonania, wobec braku złożenia zawiadomienia, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty 50 % należności z tytułu gotowości Wykonawcy do wykonania usługi testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych, które nie zostały zrealizowane. Jednocześnie strony ustalają nowy termin wykonania usługi testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych.
- Zamawiający podaje do kontaktu z Wykonawcą adres e-mail oraz adres do korespondencji.
§3.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania wyników testów specjalistycznych do Zamawiającego w formie sprawozdania z badań w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od dnia wykonania testów.
- W przypadku wykonania przez Wykonawcę testu urządzenia radiologicznego i urządzenia pomocniczego dla którego istnieje konieczność nagrania i przekazania wyników badania w formacie DICOM, nagranych na płycie CD, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania wyników testów do Zamawiającego w formie sprawozdania z badań w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od dnia otrzymania płyty CD z wynikami z badania nagranymi w formacie DICOM.
- Sprawozdanie z badań zostanie przekazane do Zamawiającego listem poleconym.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi informacjami uzyskanymi lub wytworzonymi podczas realizacji badania oraz zobowiązuje się zachować poufność w odniesieniu do tych informacji.
- Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia skargi do Wykonawcy.
§4.
FAKTUROWANIE I PŁATNOŚĆ
- Rozliczenia stron za wykonanie świadczeń będących przedmiotem zlecenia, dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie załączonej do zlecenia Zamawiającego i ilości wykonanych testów zgodnie ze zleceniem.
- Należność za świadczenia płatna będzie na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
- W przypadku opóźnienia w zapłacie Wykonawca naliczy Zamawiającemu odsetki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ceny jednostkowe za testy poszczególnych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych zawarte są w ofercie Wykonawcy stanowiącej integralną część zlecenia.
- W przypadku wykonania przez Wykonawcę testu urządzenia radiologicznego i urządzenia pomocniczego dla którego istnieje konieczność nagrania i przekazania wyników badania w formacie DICOM, nagranych na płycie CD, Zamawiający zobowiązany jest przekazać nagraną płytę CD w wyżej opisanej formie, niezwłocznie po zakończeniu badania, ale nie później niż do 14 dni roboczych od zakończenia badania. W przypadku nieprzekazania w ustalonym terminie nagranych wyników badania, Zamawiający zobowiązuje się pokryć koszty wykonania testu zgodnie z ceną jednostkową zawartą w ofercie, pomimo nieotrzymania sprawozdania z badań.
§5.
Zlecenie Zamawiającego dotyczy jednorazowego wykonania testów specjalistycznych urządzeń radio-logicznych i urządzeń pomocniczych zgodnie z załączoną ofertą Wykonawcy.
§6.
Zamawiający może otrzymywać faktury drogą elektroniczną po wyrażeniu zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną w sposób i na zasadach określonych w REGULAMINIE PRZESYŁANIA FAKTUR W FORMIE ELEKTRONICZNEJ, znajdującego się na stronie internetowej Wykonawcy - https://www.ifj.edu.pl/uslugi/efaktury/regulamin-efaktura.pdf.
§7.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Strony zobowiązują się do ochrony udostępnionych danych osobowych, w tym do stosowania organizacyjnych i technicznych środków ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej „RODO”, ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r.
- Strony oświadczają, że ich pracownicy posiadający dostęp do danych osobowych Stron zlecenia znają przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz będą posiadać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
- Strony oświadczają, że dane osobowe uzyskane od drugiej Strony zlecenia będą: wykorzystane wyłącznie w celu realizacji przedmiotu niniejszego zlecenia, mogą być ujawnione podmiotom i instytucjom upoważnionym do dostępu lub otrzymania danych osobowych, nie będą ujawniane odbiorcom w państwach trzecich.
- W przypadku ewentualnego naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych przez jedną ze Stron, Strona która dopuściła się tego naruszenia jest zobowiązana pokryć koszty poniesione w związku z tym naruszeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Wykonawca realizuje obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 i art. 14 „RODO” na stronie internetowej https://www.ifj.edu.pl w zakładce Ochrona Danych Osobowych/Informacje Administratora (link: https://www.ifj.edu.pl/rodo/informacje-administratora.php) i zobowiązuje drugą Stronę do przekazania zawartych tam informacji osobom fizycznym, które występują w jej imieniu i w jej imieniu biorą udział w wykonaniu zlecenia.
F10/PS-03 RTG/Wydanie 3 z dnia 03.04.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Uprzejmie prosimy o wypełnienie, wydrukowanie i przesłanie faksem formularza zapytania ofertowego na numer 12 662 81 58 lub dostarczenie osobiście/listownie/e-mailowo do siedziby Sekcji Laboratorium.
Po otrzymaniu zapytania ofertowego przedstawimy Państwu ofertę na wykonanie testów specjalistycznych urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych.
E-FAKTURY
DUPLIKATY
Wydanie duplikatu dokumentu archiwalnego Sekcji Laboratorium odbywa się na prośbę klienta. Cena wydania ww. dokumentu - 30 zł netto.